Legendinis italų automobilių gamintojas „Fiat“ pristatė naujuosius „Tipo“ hibridus su automatine pavarų dėže. Šie debiutuoja su aplinka tausojančiu varikliu, naujausiomis išmaniosiomis technologijomis bei dar mažesnėmis sąnaudomis. Anot gamintojo atstovų Lietuvoje, naujieji „Tipo“ šalyje pasirodys jau šio mėnesio gale.
„Mūsų tikslas yra pasiūlyti klientams gamtą tausojančią alternatyvą už prieinamą kainą“, – teigia „Fiat“ generalinis direktorius Oliver Francois, pridurdamas, kad „Fiat“ išsikėlė tikslą nuo 2023 metų kasmet išleisti po naują automobilį su elektrine jėgaine tam, kad 2027 metais rinkai galėtų pasiūlyti pilnai elektrinę automobilių seriją.
„Fiat Tipo“ debiutuoja su naujos kartos hibridine jėgaine, kurią sudaro: naujas 4 cilindrų 1,5 litro tūrio benzininis „FireFly“ variklis su turbina, pasiekiantis 130 AG ir 240 Nm sukimo momentą ir 48V, 15kw galios elektros variklis įmontuotas naujoje 7 pavarų dvigubos sankabos automatinėje pavarų dėžėje. Šis duetas leidžia naujajam „Tipo“ nuo 0–100 km/h įsibėgėti vos per 9 s.
Naujasis „Tipo“ galės važiuoti varomas vien elektros varikliu iki 47 proc. laiko, skaičiuojant pagal visą WLTP ciklą. Tuo tarpu važiuojant vien mieste šis rodiklis išauga iki 62 proc., todėl mieste naujasis „Tipo“ hibridas sunaudos mažiau degalų nei 1,6 litro dyzelinis variklis.
„Fiat“ verčia naują „Tipo“ modelių istorijos puslapį, tačiau kartu tęsia ir praktiško automobilio legendą. Vairuotojų poreikius lig šiol atliepęs prekinis ženklas ir dabar debiutuoja kupinas inovatyvių bei pažangių, tačiau kartu ir vartotojams draugiškų technologinių sprendimų. Tai funkcionalus ir praktiškas pasirinkimas, pateisinantis tiek šeimų su vaikais, tiek aktyvų laisvalaikį mėgstančių asmenų lūkesčius“, – sako oficialios „Fiat“ atstovybės Lietuvoje vadovas Arnoldas Ardzevičius.
Naujausiuose „Fiat Tipo“ modeliuose bus įdiegta pažangiausia vairuotojui pagalbos sistema ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), kuri automatiškai sustabdo automobilį, kad būtų išvengta arba sumažinta susidūrimo rizika su priekyje važiuojančiu automobiliu, net jei vairuotojas nesiima jokių veiksmų. Taip pat kelio ženklų atpažinimo sistema, nuskaitanti didžiausią leistiną greitį ir pateikianti vairuotojui rekomendacijas kokio greičio laikytis. Eismo juostos kontrolės sistema, padedanti automobiliui nenukrypti iš važiuojamos eismo juostos, jei tik šios žymėjimas yra aiškus. Taip pat adaptyvi tolimųjų šviesų sistema užtikrinanti geresnį matomumą naktį, automatiškai įjungdami tolimąsias šviesas, jei priešingo eismo juostoje nėra atvažiuojančių automobilių.
Naująjį „Tipo” bus galima rinktis iš trijų modifikacijų – „Street“, „City Life“ ir „Cross, ir dviejų kėbulo tipų – hečbeko ir universalo.
Turinys priklauso: https://www.fiat.lt/naujienos/